fbpx

  Onderhoudsabonnement: Informatie | Voorwaarden

Autotechniek verandert, maar de passie blijft

techniek verandert passie blijft

Van jongs af aan is Jack van Donselaar gefascineerd door motortechniek. En hoewel auto’s steeds moderner worden en techniek steeds complexer, blijft zijn liefde voor de vierwieler onveranderd groot. En geniet hij van het helpen van klanten.

“Vroeger was sleutelen aan een auto echt een ambacht. Het was letterlijk je handen vuil maken. Urenlang onder de auto liggen of onder de motorkap werken. Bovendien was iedere auto anders: ieder merk had zijn eigen kenmerken of eigenaardigheden. En dat hield het afwisselend en mooi.”

“Tegenwoordig wordt autotechniek steeds geavanceerder. Veel techniek is gedigitaliseerd. Niet zelden moeten we een laptop erbij pakken om te zien wat loos is, wanneer een auto problemen heeft. Voor iemand die kan genieten van het ouderwetse sleutelen, zoals ik, is dat soms even wennen. Maar het gaat erom dat je de klant helpt. Want moderne auto of niet: een probleem blijft een probleem en het doel is om die klant zo snel mogelijk weer op weg te helpen.”

“En dat maakt dit vak zo mooi. Het is de combinatie tussen de techniek en het bieden van service. Je bent technisch bezig, duikt als het ware in de details van een auto. En tegelijkertijd kijk je hoe je een klant zo goed mogelijk kan helpen. Door snel te zijn, door vakkundig te zijn, door tips te geven en door te ontzorgen. Dat is wat we doen.”

“Hierdoor ga ik iedere dag met veel plezier aan de slag. En ik ben er trots op dat we in het bedrijf veel terugkerende klanten hebben. Mensen die we al jaren kennen. Dat betekent dat ze onze service waarderen. Dit contact vind ik fijn en we investeren dan ook veel in zo’n relatie. Bijvoorbeeld ook door onze onderhoudsabonnementen, waarmee klanten echt structureel ontzorgd worden als het gaat om de aandacht voor hun auto.”

Blog

19
juni2020

5 redenen om te kiezen...

5 redenen om te kiezen voor een onderhoudsabonnement

Een abonnement voor mijn auto-onderhoud? Jazeker! Wees verzekerd van een topfitte auto en vakmanschap tegen een gunstige...

04
juni2020

Waarom is een onderhoudsbeurt bij...

Waarom is een onderhoudsbeurt bij het ene autobedrijf duurder dan bij het andere?

Een begrijpelijke vraag die we vaak krijgen te horen in de garage. Het prijsverschil is vaker gebaseerd...

13
mei2020

5 redenen voor goed onderhoud...

5 redenen voor goed onderhoud van de remmen

Wij geven je 5 redenen waarom je de remmen goed moet laten onderhouden. Remmen zijn een belangrijk...

29
apr2020

Dit is waarom we al...

Dit is waarom we al 20 jaar in het vak zitten.

Jack: “Voel me heel betrokken bij onze klanten” Ruim 20 jaar is Jack van Donselaar eigenaar van...

29
apr2020

5 tips voor het peilen...

5 tips voor het peilen van olie (ook nu de auto stilstaat)

Olie is enorm belangrijk voor jouw auto. Zelfs als je niet veel rijdt. Maar waar moet...

09
apr2020

Ook wel eens auto-onderhoud vergeten?...

Ook wel eens auto-onderhoud vergeten? Dan weet je wat het kost!

Neem nu deze Opel. Niet langs geweest voor onderhoud - terwijl de onderhouds interval al enige...

04
mrt2020

Wanneer moet ik nu met...

Wanneer moet ik nu met mijn auto naar de garage voor onderhoud?

Die vraag krijgen we vaak te horen in de garage. Het antwoord is voor iedereen echter anders:...

29
feb2020

Riders in the storm: deze...

Riders in the storm: deze tips helpen bij zeer slecht weer

"Of het nu Ciara, Dennis of Ellen is: een zware winterstorm kan voor veel problemen zorgen,...

13
feb2020

Auto-onderhoud nodig? Maar hij doet...

Auto-onderhoud nodig? Maar hij doet het toch?

"Zoals je naar de tandarts gaat om te controleren of je geen gaatjes hebt, is het...

22
sept2016

Het verhaal achter JD Autoservice

Het verhaal achter JD Autoservice

Het verhaal achter JD Autoservice is mooi weergegeven in de Hulsberger. Lees hier het volledige artikel...

«
»

Openingstijden

  • Maandag = Gesloten
  • Dinsdag t/m vrijdag = 08:30 - 12:30 & 13:00 - 17:30
  • Zaterdag = 10:00 - 13:00